КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

 

Наказом Міністерства освіти і науки України від 02.08.2024 № 1093 затверджено рекомендації щодо оцінювання результатів навчання здобувачів освіти відповідно до Державного стандарту базової середньої освіти, що додаються.

Рекомендації з оцінювання

Загальні критерії оцінювання

Критерії оцінювання мовно-літературної галузі (українська мова, література, зарубіжна література, мови та літератури нацменшин)

Критерії оцінювання мовно-літературної галузі (іноземні мови)

Критерії оцінювання математичної галузі

Критерії оцінювання громадянської та історичної галузі

Критерії оцінювання природничої галузі

Критерії оцінювання інформатичної галузі

Критерії оцінювання соціальної та здоровʼязбережувальної галузі

Критерії оцінювання технологічної галузі

Критерії оцінювання мистецької галузі

Критерії оцінювання галузі «Фізична культура»

Свідоцтво досягнень




Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу (наказ МОН від 20.08.2018 № 924)

Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу (наказ МОН від 27.08.2019 № 1154)

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів (наказ МОН від 16.09.2020 № 1146 )

Додаток 1 до наказу МОН від 16.09.2020 № 1146

Рівневе оцінювання результатів навчання учнів 3 – 4 класів НУШ

Оцінювання навчальних досягнень учнів 4 класу

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

 5-11 класів

Оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи здійснюється за 12-бальною шкалою відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 ” Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти “

РИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ІНФОРМАТИКИ

КРИТЕРІЇ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ІСТОРІЇ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З З ІНОЗЕМНИХ МОВ 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З БІОЛОГІЇ 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З МАТЕМАТИКИ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ СВІТИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ СВІТИ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ  ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ХІМІЇ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ СВІТИ ІЗ ПРЕДМЕТУ «ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА»

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "МИСТЕЦТВО"

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ПРАВОЗНАВСТВА 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ  З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ФІЗИКИ Й АСТРОНОМІЇ

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ З ПРИРОДОЗНАВСТВА

Немає коментарів:

Дописати коментар

  V.1 «Україна для кожної дитини»: дізнайтеся, як прийняти дитину в родину В Україні тисячі дітей зростають без сім‘ї та позбавлені батьківс...